maandag 3 april 2017

Lente!

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Design. Het thema van deze maand is lente... En met het weer van afgelopen week zou dat niet een heel moeilijk thema hoeven te zijn denk ik zo... Hierbij mijn kaart voor de challenge.

Today starts a new challenge at My Besties Dutch Girls Design. This month theme is Spring... And with teh weather we had last week it wouldn't be a hard theme. I made this card for it.



Ik heb deze kaart gemaakt met digi IMG835 en die kan je hier vinden. Ik heb haar gekleurd met de spectrum noir markers. De achtergrond heb ik gemaakt met de nieuwe mixed media stempels van Nellie Snellen.

I made this card with the digi IMG835 and you can find her here. I coloured her with my spectrum noir markers. I made the background with the new mixed media stamps of Nellie Snellen.

Leuk dat jullie weer zijn wezen kijken! Neem ook eens een kijkje op ons challenge blog. Hopelijk tot de volgende keer.

Thank you for coming by! Please also take a look at our challenge blog. Hopefully I will see you again next time. 

http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
 

1 opmerking:

  1. Hoi Linette,
    Meid wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen