maandag 10 oktober 2016

Halloween!

Hallo allemaal / Hi Everyone,

Het is alweer bijna Halloween. En deze maand hebben wij bij My Betsies Dutch Girls Design dan ook een challenge met het thema Halloween / Herfst. Maar zoals gewoonlijk mag alles als er maar een My Bestie op zit. Ik heb onderstaand kaartje gemaakt.

It's almost Halloween. And this month we have at My Besties Dutch Girls Design a challenge with the theme Halloween / Autumn. But as usual it;s an anything goes challenge with a Bestie challenge. I made this card.

Ik heb deze kaart gemaakt met IMG 129 deze kan je hier vinden. Ik heb haar gekleurd met de Spectrum Noir stiften tijdens een heerlijk avondje kleuren bij mijn vriendin. De mallen die ik gebruikt hebt en de tekst stempel zijn van Yvonne Creations.

I made this card with IMG 129 you can find her here. I colored her with the Spectrum Noir markers on an evening coloring with my best friend. The dies that I used and the stamp with the text are from Yvonne Creations.

Leuk dat jullie zijn komen kijken. Ik zou het leuk vinden om jullie kaarten terug te zien in onze challenge op onderstaande blog.

Thank you for coming by. I would love to see what you all made at our challenge on the blog adress on the bottom of this message.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten