zaterdag 1 oktober 2016

Get well soon

Hallo Allemaal / Hi everyone,
 
Vandaag start er een nieuwe challenge bij Color it create it show it of. Tijd voor mij dus om een nieuw kaartje ter inspiratie te maken en aan jullie te laten zien.
 
Today starts a new challenge at Color it create it show it of. That means that's time for me to let you see a new card for inspiration.
 
 
Dit kaartje heb ik gemaakt met de superleuke digi van Sherri Baldy: Nurse Bonnie. Deze kan je hier vinden. Ik heb haar gekleurd met de spectrum noir markers.
 
I made this card with the sweet digi from Sherri Baldy: Nurse Bonnie. You can find her here. I colored her with the spectrum noir markers.
 
Leuk dat je langs bent geweest om te komen kijken. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en denk je er ook aan om mee te doen aan challenge?
 
Thank you for coming by. I like it when you leave a message and pleas join our challenge!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten