zondag 31 januari 2016

Nieuwe digi's

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

De afgelopen week had Sherri Baldy weer een nieuw release party! Hartstikke leuk!
En nog leuker aangezien ik in haar Design Team zit en dus een voorbeeld mocht maken met een van de digi's. Deze kaart heb ik gemaakt

Last week Sherri Baldy has a new release Party! I love it!
And I like it even more because I'm at the new release Design Team so I could make a card as an example with the new digi. I made this card



De digi die ik hiervoor gebruikt heb is IMG983 en die kan je hier vinden. Ik heb haar gekleurd met de chameleon markers. Voor mij heel nieuw en even wennen maar wel super leuk om mee te werken.

The digi stamp that I used is IMG983. You can find her here. I colored her with my Chameleon markers. Those are new for me. I still need to learn a lot about it but I like them..


Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat of mijn blog gaat volgen.

I like it when you leave a message or start following my blog.

3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Linette, je hebt ook weer zo mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful card layout! and great coloring! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just adore your work Linette. Love this so much, love your design, colours and digi. Great work.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen