dinsdag 1 december 2015

A girls night out!

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag start een nieuwe challenge bij World Wide Open Design Team Challenge 
Voor deze challenge heb ik als voorbeeld een tasje gemaakt voor een Girls night out.

Today starts a new challenge at World Wide Open Design Team Challenge
For this challenge I made a bag for a girls night out.


Voor dit tasje heb ik IMG718 gebruikt van de My Besties. Je kan hem hier vinden.   Verder heb ik het tasje versierd met een aantal malletjes en steentjes.

For this bag I used IMG718 from My Besties. You can find this one here. I also used some dies and gemstones.


De digi heb ik gekleurd met de Spectrum Noir Markers. Een echt dames tasje dacht ik zo :D

I colored the digi with Spectrum Noir Markers. A real ladies bag it is :D

Leuk dat je een kijkje bent wezen nemen op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en als je mijn blog gaat volgen. Neem zeker ook een kijkje op het World Wide Open blog: http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/


Thank you for coming by. I like it when you leave a message or when you will follow my blog. You should also look at the blog of World Wide Open: http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/

2 opmerkingen: