donderdag 3 september 2015

Schitterende kerstdagen

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Deze kaart heb ik een kerstkaartje gemaakt voor de winkel van mijn zus als voorbeeld kaartje. Alle spullen voor deze kaart kan je hier kopen.

This time I made a Christmas card for my sisters store. All the articles you can by here.



Voor deze kaart heb ik meerdere mallen gebruikt. Maar eerst heb ik een rondje uit het midden van de kaart gesneden en daar overheen heb ik de nieuwe mal van Joy! Crafts gebruikt (6002/0458).

For this card I some some dies. But before that I cut out a round and then I put a round on it with the new die from Joy! Crafts (6002/0458).



In de hoek van de kaart heb ik de ijskristallen gemaakt ook van joy! Crafts ((6002/2054).

At the corner I made some ice stars these are also from Joy! Crafts (6002/2054).



 De kerstman is ook een mal. Deze mal is van Marianne Design (COL1391). Verder heb ik voor deze kaart nog een achtergrondpapiertje gebruikt uit het blok Rustic Wood (6011/0085) en een tekststempeltje van Crealies.

For Santa I used also a die. This one is from Marianne Design (COL1391). I also used some backgroundpaper from rustic wood (6011/0085) and a text stamp from Crealies.

Dankjewel dat jullie weer zijn komen kijken en hopelijk tot een volgende keer!

Thank you for coming by and I hope to see you soon again!



1 opmerking: