zaterdag 15 augustus 2015

Een baby

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag op mijn blog een melkpakje voor een baby. Ik heb deze gemaakt voor de winkel van mijn zusje en de artiklen zijn dan ook bij haar te koop in de (web)winkel te koop. Klik hier om naar haar winkel te gaan.

Today on my blog a milk box for a baby. I made this box for the (web) store of my sister. You can buy all the used articles at here store. Click here to enter here store.


Het melkpakje heb ik gemaakt met behulp van een mal van Dutch Doobadoo.   Het gebruikte achtergronpapier is van Forever Friends. Ik heb gebruik gemaakt van een dixi topper plaatje die ik er goed bij vond passen en om het allemaal wat op te leuken heb ik er bijpassen knoopjes op geplakt.

I made this box with a Dutch Doobadoo die. I used some backgroundpapers from Forever friends. And the picture is a dixi topper. To decorate everything a little bit more I paste some buttons on the box. 


Aan de achterkant van het melkpak heb ik de tekst hoera een baby gemaakt met behulp van de mallen van Crealies. Crealies brengt steeds nieuwe mallen uit en de teksten die ze nu heeft zijn erg toepasselijk en hebben een mooie maat voor op een kaart of in dit geval een doosje.

At the backside of the box I put the text. To make the text I used some dies of CreaLies. Crealies has a lot of beautiful dies and the text dies that they have right now are very nice for cards or boxes because of the sizes.


Dankjulliewel dat jullie weer zijn komen kijken. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en als je mijn blog gaat volgen.

Thank you all for coming by. I like it when you leave a message or when you start following my blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten