maandag 18 mei 2015

Sailing

Zoals de vorige keer al verteld heb ik laatst ook een zeilboot gemaakt van een Dutch Doobadoo mal. Vandaag is deze dan ook te zien op mijn blog.

I told you the last time that I also made a sailing boat with a Dutch Doobadoo die. Today the sailing boat is at my blog.


Ik heb de boot gemaakt van wit papier en hem daarna beplakt met achtergrondpapier. Het achtergrondpapier is van Joy! Crafts / Noor Design. De mallen die ik gebruikt heb op de boot zijn ook van Noor Design. 
De boot heeft in het midden een bakje waardoor je er wat lekkers in zou kunnen doen. 

I've made this boat with some white paper. And then I glued some backgroundpaper on it. The backgroundpaper is from Joy! Crafts / Noor Design. The dies that I've used are also from Noor Design,
In the middle of the boat there is a area were you can put some nice sweet stuff like chocolates or anything else.

Dit bootje staat in de winkel van mijn Zusje in Ede zij heeft ook een webwinkel www.zusjeshobbyhoekje.nl

This boat is now at the store of my sister in Ede she also has a webstore www.zusjeshobbyhoekje.nl

Leuk dat je weer even bent wezen kijken! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat of als je mijn blog gaat volgen.

Thank you for coming by. I like it when you leave a comment or when you  start following my blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten