zondag 22 februari 2015

Don't dream your life

Het weekend ben ik bezig geweest met mijn nieuwe spectrum noir aquatints. Geweldig leuke inkt waar heel veel mogelijkheden mee zijn! Dat wordt nog veel nieuwe dingen uitproberen :D

This weekend I've been busy with my new spectrum noir Aquatints. It's really great inkts with a lot of things you can do with it! I need more time so I can try all new things:D

Voor dit kaartje heb ik er de achtergrond meegemaakt met de aquatints en wat scheerschuim.

For this card I make the background with the aquatints and some shaving foam.

Het is een simpel kaartje als je het zo ziet maar ik moest gewoon even oefenen en uitproberen :D Ik heb er nog een paar swirls opgestempeld en deze voorzien van embossingpoeder. Als laatste heb ik er de tekst opgestempeld.

It looks like a simple card but I just need to practice and try some things :D I stamped some swirls at the background and used some silver embossingpowder. At last I put the text on the card.

Het was een puinhoop op mijn hobbykamer maar ik heb ervan genoten! 
Een berichtje wordt altijd op prijs gesteld en ik vind het hartstikke leuk als je mijn blog gaat volgen.

It really was a mess at my crafting room but I enjoy doing it!
I like it when you leave a comment and I really love it when you are going to follow my blog.

Liefs Linette

1 opmerking:

  1. Hallo Linette
    Wat heb je prachtige kleuren voor deze kaart gebruikt, mooi gestempeld, de tekst is ook mooi.Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen