donderdag 22 januari 2015

kussen

Tegenwoordig heb ik naast al het leuke stempelen en kaarten maken dat ik doe een nieuwe hobby :D Nou ja hobby... Het is al een verslaving aan het worden. Want het liefste doe ik het zo veel mogelijk. Voor mij was het in dat opzicht beter als een dag veel meer uren had zodat ik op 1 dag al mijn hobbies evenveel tijd kon geven en er heel veel mee bezig kon zijn. Maar helaas zo'n feest is het niet...

Nowadays, I do, besides all the fun stamping and card making, a new hobby :D... Wel hobby. It's more like a new addiction! Because I prefer to do it as much as possible. For me it's better when a day have more hours so I can do all my hobby's as long as I want. But unfortunately that's not possible. 

Mijn nieuwe hobby haken :D Mijn moeder heeft het mij geleerd en nu kan ik niet meer stoppen. Om de steken te oefenen heb ik eerst een lappendeken gemaakt en nu dan een kussen voor in huis!

My new hobby crochet. My mother learned my how to do it and now I can't stop. First I made a blanket ( a patchwork blanket ) to practice. And now I've made a pillow for my home!

 Ik heb het kussen gemaakt in 3 kleuren. En het kussen bestaat uit 3 delen (de achterkant heeft 2 delen) Ik heb het kussen nadat ik alle delen klaar had aan elkaar gehaakt.

I made the pillow in 3 colours. The pillow also have 3 parts (the bakside has 2 parts). When all parts where done I hooked them together.


De achterkant heb ik in 2 kleuren gemaakt en er zit een opening in om de kussenvulling in te doen. Deze opening wordt afgesloten met 6 knopen.

The backside I've made with 2 colours. There is a hole in it for the cotton wool. The hole can be closed with 6 buttons.

Vanaf nu als ik de tijd heb ben ik dus naast kaarten maken ook ontzettend druk met haken :D

From this moment when I have the time I'm also busy with crocheting. 

Fijne avond allemaal!
Have a nice evening!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten