maandag 20 oktober 2014

Celebrate!

Deze keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. 
Met een van mijn lievelingskleuren als basis. Paars.
Wederom heb ik een stempelafdrukje van My Besties gebruikt.
Ik vind dat hele leuke stempels met heel veel mogelijkheden.

Ik heb het stempel afdrukje gekleurd met de Spectrum Noir markers.
Het achtergrondpapier is van Maja Design.
Maja Design heeft vaak zulke mooie achtergronden.
Ik hou ervan.


Na het afdrukje gekleurd te hebben heb ik hem uitgestanst met een spellbinders mal.
Het kader heb ik daarna bewerkt met Distress inkt.
De knoopjes aan de linkerkant zijn van Memorybox. 
Ook deze zijn bewerkt met Distress Inkt.
Aan het bloemetje aan de bovenkant heb ik een bedeltje van een uil bevestigd.


De kader en stempelafdruk van Celebrate zijn van Sizzix.
Alle bloemetjes op de kaart zijn van Scrapberry's.


 Nu gaan nadenken over mijn volgende kaartje.
Als ik eenmaal begin wil het meestal wel weer lukken.

Creatieve groetjes,

Linette




13 opmerkingen:

  1. Hallo Linette
    Wat leuk om dit prachtige papier van Maja hier te zien op je project, het is bijna nergens meer te koop.
    Wat heb je prachtig gekleurd, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Linette, I like this image the card design and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOH LA LA ~ I love it ~ what a fantastic creation ~ thank you for sharing this amazing card over here at Meet at the Scrappers Corner and best of luck with your entry.
    Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW this is totally fantastic, love the image you have used and you have coloured her beautifully, the card fold, colours and design all look top notch, thank you so much for sharing this with us at My Besties International.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous project ! I love it! Thanks for sharing with us at Meet at The Scrappers Corner, Kisses,
    Eleonora - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and your coloring is wonderful. Thanks for joining us at My Besties International. Good luck.
    Maureen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my! Linette what a beautiful designed and style card. Thank you for joining us and sharing your fabulous creativity over at Meet at the Scrappers Corner. Good Luck and can't wait until our next visit. Big Texas Hugs, AntoinetteT {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just absolutely love this card - Awesome work - very well done!
    Thanks for joining us at Meet the Scrappers Corner. Ange DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Linette, i love seeing your work and this is wonderful! Thank you for entering our challenge at My Besties International. Our new challenge begins on Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie uitwerking van dit model kaart! Leuk dat je ook laat zien hoe mooi de kaart ingevouwen is.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de OKTOBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations Linette you have Won Equal 1st Prize over at Meet at the Scrappers Corner October Challenge # 5
    Please visit current challenge Blog for details
    Link: http://meetatthescrapperscorner.blogspot.com.au/2014/10/anything-goes-doily-and-bow-last-months_8.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card. Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen